總網頁瀏覽量

2014年1月5日 星期日

花園裏的蘿蔔~~糕

種了兩個多月的蘿蔔
收成啦~


當然是做我拿手的蘿蔔糕

早一晚準備好材料

蒸蒸蒸~~

完成

10 則留言:

  1. WA!蘿蔔都係自己種,真正的自家品牌~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意咩都種黎玩下,收成好開心呀~

      刪除
  2. 自家製一定稱心满意,
    仲要喺自己種蘿蔔,真喺好心櫞
    蘿蔔糕都喺我至愛
    多謝分享

    回覆刪除
  3. WoW! 自家種出嚟蘿蔔一定好正! 再加上用嚟做自家蘿蔔糕百分百一定好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,,好好味…
      自己讚自己~~~傻左(>_<)

      刪除
  4. 回覆
    1. mommy,,,我種野一定係organic,因為我只用( 水同水同水)哈哈…

      刪除
  5. 蘿蔔糕大把人會整, 但自己種埋真係第一次見, 好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,,我為食,所以會種食得既植物,例如,木瓜,蕃茄,沙律生菜,龍脷葉等等等…………… (^ω^)

      刪除